Saturday, March 12, 2005

دومين نشست وبلاگ‌نويسان در پالتاک

دومين نشست وبلاگ‌نويسان در پالتاک به خوبی و خوشی به پايان رسيد. من حدود يک ساعت در اين نشست شرکت کردم. جلسه بسيار با تمدنی بود و به غير از يکی از دوستان که مدام و خارج از نوبت و بدون اجازه اصرار به صحبت کردن داشت، ديگران اصول کلی يک بحث را رعايت می‌کردند.
به نظرم اوج جلسه زمانی بود که عليرضا تمدن ورود حاج آقا حسين را خوش آمد گفت و چون ايشان وقت زيادی نداشت میکروفون را خارج از نوبت در اختيار ايشان گذاشت و ايشان چند جمله‌ای صحبت کرد که متاسفانه، یا به‌خاطر کوتاهی ذهن و يا به علت مهم نبودن محتوا، جملات را به خاطر ندارم.
در این نشست متوجه شدم که بسياری از دوستان وبلاگ‌نويس با پالتاک مشکل فنی دارند که خوب است هرچه زودتر فکری برای اين مسئله کرد.
من پيشنهاد کردم، يک نشست فوق‌العاده به عنوان "کلاس پالتاک برای علاقه‌مندان" فقط به اين مشکل اختصاص يابد و تمام دوستان مايل به شرکت در پالتاک در اين نشست حضور يابند و با کمک تجربه‌دارها طرز کار صحيح با پالتاک را بيآموزند.

3

Blogger Majid Zohari

سلام.
از صحبت‌هايی که کرديد کمال استفاده را بردم.
اميدوارم در جلسات بعد بيش‌تر بتوانيم از نظرات شما استفاده کنيم.
موفق باشيد.

13 March, 2005 19:32  
Anonymous Anonymous

اميدوارم در جلسات بعدي هم بتوانيم در كنار هم باشيم

14 March, 2005 12:07  
Anonymous Anonymous

دوست ناديده عزيز
تصميم گرفتم تمام مطالبي كه در مورد جلسه دوم بود را مطالعه كنم. بدين ترتيب اينجا آمدم. لازم دانستم توضيحي در مورد مطلبت بدهم. به دليل اشكالات فني و يا هر چيز ديگري به من تذكرات زيادي داده شد. البته من با پي ام هاي مكرر آقاي تمدن و آليوس را از اين موضوع خبردار كردم. واقعا من اصرار زيادي براي صحبت كردن نداشتم و مثل بچه آدم مقابل پي سي خود نشسته بودم.
در ضمن شما را به طنز خودم در اين مورد ارجاع مي‌دهم.

14 March, 2005 15:31  

Post a Comment

>>