Monday, July 25, 2005

جاده خاکی حاج آقا حسين



حاج آقا حسين اصلاح‌ نشان اين‌دفعه بد جوری خاکی رفته.
حاج آقا می‌نويسد: "گنجی زنده به درد بوش نمی‌خورد، چون حرف می‌زند، عقیده دارد، می‌فهمد و فکر می‌کند............ دقیقا به همین دلیل است که خامنه‌ای دوست ندارد گنجی بمیرد."
آخی بمیرم برای آقای خامنه‌ای که به اشخاصی که حرف می‌زنند، عقیده دارند و فکر می‌کنند علاقه دارد و به همین خاطر در زندان اوین یک کلکسیون بزرگ از این گونه افراد را جمع آوری کرده که مبادا گزندی به آنها برسد.

"از طرف دیگر جمهوری اسلامی خوب بلد است آدم‌های ساده مثل گنجی و عبادی را بازی بدهد..........تا نتایج دلخواهش (انتخاب احمدی‌نژاد) را از وجود آنها بگیرد."
خوب پس معلوم شد در این هشت سال گذشته آقا داشت باسید خندان فقط بازی می‌کرد. ما تمام مدت فکر می‌کردیم که این سید خندان است که با تخم آقا یک قل دو قل بازی می‌کند.

"اگر من هم مثل خانم عبادی در انتخابات موضعی مشابه سازگارا و رضا پهلوی می‌گرفتم (تحریم)....." حاج آقا حسین توی این لیست گنجی را فراموش کردی برادر.

حاج آقا حسین شما که با این تفسیر روشنگرانه روی استاد نوری‌زاده را سفید کردی!

2

Anonymous Anonymous

شما در آلمان زندگی ميکنيد؟ لطف کنيد و خبر بديد در کدوم کشور تشريف داريد تا اسم وبلاگتون رو در ليست وبلاگهای خارج از کشور وارد کنم. ممنون.

پانته‌آ

http://www.ghorbatestan1.blogspot.com/

26 July, 2005 04:10  
Anonymous Anonymous

بابا ول‌اش کن. حوصله داری؟

می‌گم الان روری منو از خنده کشته. می‌گه اگه اون عکس که از حسین درخشان گذاشتی بذاری روی تنه‌ی این یارو تو عکس گاو‌بازی مطلب قبلی‌ات کلی دل همه خنک می‌شه!

دارم یه ریز می‌خندم. :)

26 July, 2005 05:01  

Post a Comment

>>