Thursday, March 30, 2006

بيانيه در محکوميتِ کمکِ دولت آمريکا

اقدام دولت آمريکا برای اختصاص 85 ميليون دلار بودجه جهتِ کمک به نيروهای مخالف رژيمِ جمهوری اسلامي، امضا کنندگان اين بيانيه را ملزم به اعلام موضع روشن در باره آن ميسازد.
1ـ اپوزيسيون مستقل ايران دريافتِ هر گونه کمک (اعم از مالی و غير مالی) از ايالات متحده و ديگر دولتهای خارجی را عملی مذموم و از نظر اخلاق سياسی مطرود ميداند، آن را محکوم و توهينی آشکار به مردم ارزيابی ميکند.

2 ـ اپوزيسيون مستقل ايران همواره، چه در دورانِ ديکتاتوری پهلوی ـ که از حمايت آشکار و مستقيم ايالات متحدهی آمريکا برخوردار بود ـ و چه از نخستين روزهای حاکميت رژيم استبدادِ مذهبی جمهوری اسلامي، بدون هيچ چشمداشت به کمک مالی از قدرت های ذينفع خارجی به مبارزه پرداخته است و تا پيدايشِ ايرانی آزاد، مستقل و دمکراتيک از پای نخواهد نشست.

3 ـ اهداف سوداگرانی که همواره در هر مقطع مهم تاريخِ ايران از استبداد پشتيبانی کردهاند و در سرکوب جنبش های ملّی و ترقيخواهانه دخالت مستقيم و آشکار يا غير مستقيم و پنهان داشته اند از اختصاص چنين کمک هائی روشن است. مردم ايران هنوز از ياد نبردهاند که دولت آمريکا دستاوردهای تلاشهايشان برای دستيابی به آزادی و استقلال را با کودتای ننگين 28 مرداد عليه دولت ملّی دکتر مصدق پايمال کرد و کشور را به محاقِ ديکتاتوری پهلوی فرو کِشاند.

4 ـ آزاديخواهانِ ايرانی نيازی به کمکِ سوداگرانِ نفت و خون ندارند. هدف اينان اسارت و چپاول مردم است.چشم دوختن به کمک خارجی نشانهی وابستگی است. سرنوشتِ غم انگيز مبارزاتِ مردم افغانستان و عراق برای رهايی از ديکتاتوری برای همگان درس روشنی از عواقب چنين دخالتهايی به شمار ميرود. تنها با برچيده شدنِ نظام جمهوری اسلامی است که شرايط واقعی آزادي، استقلال و عدالت اجتماعی در ايران برقرار ميشود. سرنوشتِ کشور تنها به دست مردم تعيين خواهد شد.

29 اسفند 1384

برای امضا متن فوق (به زبان انگليسی)، خواهشمنديم به نشانی اينترنتی زير مراجعه بفرماييد.
http://www.petitiononline.com/NoUSAID/petition.html

منبع: سايت روشنگری

3

Anonymous Anonymous

دقت کردید که سلطنت طلبان که بالاترین امکانات مالی را در میان اپوزیسیون دارند به شدت از این بیانیه عصبانی شده اند....
موفق باشید

30 March, 2006 11:14  
Blogger Winston

ایرانیان به کمک امریکا برای خلاصی از شر مولایان نیاز دارند... این لودگان هم بهتر است دست از ضدیت با امریکا بردارند

04 April, 2006 10:56  
Blogger Winston

اول مرسي كه سر زدي ثانيا شما با عراقيها حرف بزن ببين از رفتن صدام راضين يا نه؟
من با خيلياشون حرف زدم و همه از رفتن صدام خوشحالن. اين مشكلات امنيتي عراق هم تقصير مولايان و مزدوران حكومت ايران هستش نه امريكا. مثل اينكه القائات حكومت رو همه تاثير گذاشته

04 April, 2006 12:11  

Post a Comment

>>