Wednesday, March 01, 2006

خبرهای بسيار مهم

خوب دوستان در اين مدتی که ما نبوديم، يعنی بوديم ولی دل و دماغ نوشتن نداشتيم، اتفاقات خيلی مهمی پيش آمده بود که خيلی مهم بودند.
اول از همه مهمات مسافرت تمام رسمی حاج آقا حسين حودر مآب به سرزمين مقدس اسرائيل بود که انعکاس خبری‌اش جنگ در عراق را تحت‌الشعاع خود قرار داد. حاج آقا حسين در اين سفر با آدمهای خيلی مهمی ملاقات کرد و حرفهای خيلی مهمی با آنها مطرح کرد و در جاهای خيلی مهمی سخنرانی‌های خيلی مهمی اجرا کرد و عکسها و فيلمهای خيلی مهمی از مکانهای خيلی مهمی گرفت. اما بنظر می‌آيد که مهمترين نتيجه اين مسافرت مهم بستن يک قرارداد خيلی مهم با راديو فردا جهت اجرای کلاسهای آشنائی با اينترنت برای راديو فردا و ايظن بهره‌مندی ناچيزی از آن بودجه هفتادو پنج میليون دلاری براندازی بود. نوش جان.



دومین خبر مهم کاریکاتورهای دانمارکی بودند و آیات اعظام و حجج السلام که بالاخره سه ماه بعد از چاپ این کاریکاتورها در یک روزنامه محلی در یکی از شهرستانهای دانمارک دوزاریشان افتاد که چه نشسته‌اید که اسلام عزیز و حیثیت پیغمبر در خطر است و لات و پوتها و جرخرهای استخدامی را که همیشه سرشان برای شلوغ بازی درد می‌کند به خیابان فرستادند مقداری خرابی به بار آوردند و "توحش مسلمانان" را به مردم اروپا ثابت کردند.


و اما بی اهميت ترين خبر اين مدت جريان فعاليت‌های شل کن و سفت کن هسته‌ای ايران بود و تهديد ارجاع پرونده ايران به شورای امنيت سازمان ملل و پيچاندن و ماليدن ايران در لای نمد و استفاده روسيه که در اين ميان آب از دهانش جاری شده و با شادی دستهايش را به هم می‌مالد و رژيم ايران که بنظر می‌آيد هوا را پس ديده و وخامت اوضاع را متوجه شده و طبق معمول وقت‌کشی می‌کند و به انفجار گنبد طلا اعتراض می‌کند و تعطيلات ملی را از تقويم حذف می‌کند و روزنامه نگاران بيست ساله (يا بيست و يک ساله) را کتک می‌زند و فروش ماهی قرمز را ممنوع می‌کند.