Tuesday, March 06, 2007

بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران-پن‌لاگ به‌مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن

۸ مارس روز جهانی جنبش زنان است؛ جنبشی که در راه آزادی بیان و برقراری حقوق انسانی زنان مبارزه کرد، قربانی داد و توانست نام خود را در تاریخ جهان ثبت کند!
کانون وبلاگ نویسان ایران- پن‌لاگ این روزرا گرامی می‌دارد و از جنبش‌ آزادی‌خواه و برابری طلب ‌زنان جهان و به ویژه زنان ایران پشتیبانی می‌کند.
كانون وبلاگ نویسان ایران درآستانه‌ی این روز بزرگ توجه انجمن‌ها و نهادهای جهانی مدافع حقوق بشر را به پایمال شدن مداوم و برنامه‌ریزی شده‌ی حقوق زنان در ایران جلب می کند و خواستار نابودی هرگونه خشونت دولتی و غیردولتی علیه زنان در قوانین زن ستیز در ایران است.

دستگیری ده‌ها تن از کوشندگان جنبش زنان و از جمله وبلاگ نویسانی چون پرستو دوکوهکی و آسیه امینی در تجمعی مسالمت‌آمیز اعتراضی در برابر دادگاه انقلاب، نمونه‌ی آشکار ستیز با برابری حقوق زنان و مردان و وجود اراده‌ی سرکوب فعالیت و مبارزه برای رفع قوانین تبعیض‌آمیز زنان در ایران است. این گردهمایی که همزمان با دادگاه گروهی ازکوشندگان حقوق زنان و در واکنش به شدت‌گیری فشارهای امنیتی و احضارهای متعدد زنان برپا شده بود، مورد حمله‌ی نیروهای سرکوب‌گر حکومتی قرار گرفت و بازداشت نزدیک به سی و سه تن از زنان را درپی داشت.
درعرصه‌ی جهانی نیزکشته شدن يكی از وزرای زن استان پنجاب پاكستان به دليل نداشتن پوشش اسلامی توسط افراد مسلح و تجاوز به زنان زندانی بخصوص در زندان‌های عراق توسط نیروهای دولتی نمونه‌‌ها‌ی دیگری از عدم آزادی زنان در بخش‌های گسترده‌ای از جهان متمدن امروز است.
کانون وبلاگ نویسان ایران–پن‌لاگ ۸ مارس روز جهانی زن را به همه زنان و کوشندگان این جنبش شادباش می گوید و با محکوم کردن هرگونه تبعیض جنسی و نابرابری حقوق زنان با مردان خواهان آزادی بی‌درنگ زنانی است که تنها گناه‌شان مبارزه درراه حقوق زنان است.

كانون وبلاگ نویسان ایران – پن‌لاگ

Labels:

7

Blogger تـــــرنـــٌــــم

آقا مـمـنون که به فـکر مـا خـانومـها هـستی
سـال نو رو پیشـاپیش شـادباش میـگم

18 March, 2007 07:33  
Anonymous Anonymous

سال نو بر تو عزيز خجسته باد

در همه حال پيروز و شادکام باشی

18 March, 2007 12:11  
Anonymous Anonymous

با سلام. لینک وبلاگ شما به لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان خارج از کشور هم در قسمت عمومی و هم خاص کشورها اضافه شد. نهایت سعی من این بوده است که این لیست صحیح, کامل, شامل وبلاگهای به روز و مهم تر از همه فارغ از هرگونه سلیقه شخصی باشد. با این وجود امکان درصدی خطا چه در نام مورد نظر شما برای وبلاگتان و چه در محل سکونت یا موارد دیگر وجود دارد. خوشحال میشم که از لیست بازدید کنید و موارد خطای احتمالی را تذکر بدبد. هر گونه نظر دیگر شما هم برای من مغتنم و ارزشمند است. چنانچه این لیست رو مفید و قابل ارائه به سایرین یافتید در صورت تمایل به آن لینک بدهید. پیروز باشید

18 March, 2007 20:33  
Anonymous Anonymous

اینقدر کم مینویسی که تصور میکنم فرصت چندانی نداری به همین جهت هم مختصر مفید تبریک میگویم و میروم
سال نو مبارک

20 March, 2007 06:51  
Anonymous Anonymous

رک گو عزیز

فراخوان کانون وبلاگ نويسان ايران- پن‌لاگ به تمامی نهادهای حقوق بشری برای نجات جان کيانوش سنجری
http://penlog. blogspot. com/2007/ 04/blog-post. html
شاد باشی

20 April, 2007 19:30  
Anonymous Anonymous

Please see this link that show an Iranian girl whom like other girls in islamic lands had be harmed by islamic police or had be harmed by islamic people because her topcoat were not like some model who Islamic Government had determined by Quran!

Many Iranian People do not like Islam but government Kill and harm them.

قال زهرا بنت رسول الله از جهنم:

خداوند فرمود بواسته دروغی که برخدا بسته ام و خود را بانوی برگزیده خدا درجهان نام نهادم و چادر بسر کردن را بر زنان جهان اجباری کردم و چون به خاطر گناه زهرا بنت رسول و پدرش و خاندانش بر زنان ایران ستم می شود و دختران را کتک می زنند.

خداوند امر کرده زهرای بنت رسول درجهنم کسش باز شده و اهل جهنم و بهشت بر کس او می رینند و زهدان حضرت زهرا پر از گوه شده .
و مکرو و مکرالله


حزب مبارزه با ستم اسلامگرایان (فاکرین حزب الله ) اعلام کرد چون ریشه همه بدبختی های ملت ایران و جهان اسلام است به ازای هر ظلم به هر ایرانی میلیون ها کیر خر و کیر خوک و ...کامنتی به کس و کون آل محمد رسول الله روانه خواهد کرد.

کیر و سنده خوک تو کس حضرت زهرا بنت رسول الله

به حزب ما بپیوندید و کامنت دونی ها را پر از آنچه شایسته آل محمد است کنید.

کسانی که به زبان های خارجه مسلط هستند کامنت دونی های وبلاگ های خارجی را مستفیض فرمایند.

هرکس روزانه در 10 وبلاگ انگلیسی زبان یا عرب زبان آنچه شایسته محمد رسول الله است را بنویسد تا خارجی ها متوجه علاقه ایرانیان به اسلام شوند. اگر فقط 1000 نفر هم از حزب ما استقبال کنند بزودی اکثر سایت های دارای رنکینگ اینترنت پر از ابراز نفرت ایرانیان نسبت به اسلام خواهد شد.

برای خلیج فارس بمب گوگلی درست کردید که چرا دریای فارس را عرب کرده اند فرهنگ عرب حاصل تفکر محمد رسول الله پست تر از شیطان و حیوان را به فرهنگ درخشان 2500 ساله ایرانی برگزیده اید؟ نگرانید که چرا خلیج فارس را عرب نام گذاشته اند ولی ناراحت نیستید که از بیخ عربتان کرده اند؟

ستاد حزب مبارزه با ستم اسلامگرایان.
و نحن الفاکرین الغالبون
We will have all hizbolla women fucked by dogs.
Now God say, "you must fucked Mohammad and Quran by send message to all people of world.
This message sent from Iran"

21 May, 2007 04:31  
Anonymous Anonymous

سلام
سایت کیمیا با هدف انتشار آخرین مطالب وبلاگ ها افتتاح شد. در صورت تمایل می توانید مطالب وبلاگ خود را در کیمیا منتشر کرده و از این طریق خواننده بیشتری جذب نمایید. (هربار فقط یک مطلب. لینک به کل وبلاگ مجاز نیست)
www.kiemia.ne

06 August, 2007 06:48  

Post a Comment

>>