Friday, April 28, 2006

بر سر دوراهی

با اوضاع قمر در عقربی که در حال پیش آمدن است، زمان آن رسیده که هرکس موقعیت و جبهه خود را تعیین کند.
رژیم جانیان اسلامی تاکنون ثابت کرده است که غیر قابل تصحیح است. اصلاح طلبان دولتی و غیر دولتی فرصت ها را به عمد یا به سهو تلف کردند. از بازرگان تا خاتمی هر یک به نحوی اغماض کرده و مردم ایران را دو دستی تقدیم جانیان سیاه پوش اسلامی کردند. خوشبختانه مردم ایران باهوش تر از آن بودند که دوباره گول این رفیقان نیمه راه را بخورند و با رفتن به پای صندوق‌های رای، معین را انتخاب کنند.
اکنون رژیم جانیان اسلامی چهره واقعی خود را که ۲۷ سال در پشت نقاب های مختلف پنهان کرده بود به همگان نشان میدهد و ماهیت ضد انسانی خود را آشکار کرده جای هیچگونه شکی باقی نمی گذارد.
در حال حاضر زمان بسیار حساس است هر حرکتی می تواند سرنوشت ساز باشد.

از اکنون هرکس که به نحوی در جهت اهداف و یا دوام جمهوری اسلامی قدمی بر می دارد، مستقیم و یا غیر مستقیم، آگاهانه و یا ناآگاه، خواسته و یا نخواسته، به شوخی و یا جدی، به بهانه اسلام و یا حفظ آرامش، با پرچم اصلاحات و یا به سبک حزب توده، مزدور و یا ابله و یا هر بهانه دیگری، در جهت خلاف منافع ایران عمل کرده و در نتیجه خائن به مردم و کشور ایران است.

وبلاگ نويسانی که با نام واقعی خود می‌نويسند و به هر دليلی نمی‌توانند مخالفت با رژيم را ابراز دارند، يا سکوت کنند و يا با نام مستعار بنويسند.

آقای سروش، آقای بهنود، آقای نبوی اگر خودتان را از مردم می‌‌دانيد و قلب‌تان برای ايران می‌تپد، حداقل سکوت کنيد و گرنه تاريخ شما را محکوم خواهد کرد.

17

Anonymous Anonymous

در ایران تا بُوَد، مسعودها، بهنودها
ولایت فقاهت هست نامحدودها

29 April, 2006 02:00  
Blogger Winston

موافقم

29 April, 2006 02:50  
Blogger Jay

دوست عزیز
بهنود ها و سروش ها از جانیان این رژیم هستند ووهمیشه با آخوندها سر یک میز بوده اند و حالا هم برای عوام فریبی تبدیل به مثلن اپوزیسیون قانونی خارج از کشور شده اند ..فراموش نکن که هر 3 تای این مزدوران درانتخابات ایران شرکت کردنند و جالب اینکه به جز سروش اون 2 هر دو مثلا پناهنده سیاسی هم هستند !×!!

29 April, 2006 03:14  
Blogger تـــــرنـــٌــــم

در شــرایط کـنـونی بـا ایـن نـظر شـما بــطور کامـل هـمفـکر هـسـتم
بالاخــره یـکجا بایـد مـشخـص بـشه که مـــرز هـرکس کـجاسـت ؟؟ سـقوط رژیم ِ کشـتار با اصلاح طلـبی هـمخـونی نـداره.. حـتی اگــر اصلاحات شـکست هـم نـمی خـورد (کـه خـورد)بـاز مـا در صـفی مـجزا از اصلاح طلـبان هسـتیم

29 April, 2006 04:45  
Anonymous Anonymous

رک‌گو جان - بنده که رقمی نیستم ولی صد در صد با این حکومت مخالف‌ام.

29 April, 2006 06:31  
Anonymous Anonymous

تمامی آقایان بدنبال کسب سهم خود هستند و الا واضح است حکومتی که فردگرا و انحصار طلب باشد ، نمیتواند با دموکراسی و حاکمیت مردمی کنار آید،بنابراین ، اصل حذف چنین نظامی باید باشد و جایگزینی حکومتی مبتنی بر آرای مردم و تفکیک قوا و مهمتر از همه توزیع قدرت ! و الا بهر آدم به فرض خوبی هم که تمامی قدرت را دهید ، نخواهید توانست پس بگیرید.بهنود از دید من فردی ست فریفته امریکا ، نبوی بدنبال سهمی از حکومت است و آنرا در قدرت اصلاح طلبان و یا نهایتا رفرمی جزئی در حکومت میبیند و سروش هم بدنبال اثبات فرضیات خود است و آزادی را در حد ترویج افکار خود میخواهد ،

29 April, 2006 07:10  
Blogger ملا حسنی

آقا جان
من چند بار باید موضع خودم را روشن کنم؟
مردم موضع شان را خیلی وقته که روشن کرده اند فقط بعضی افراد نان به نرخ روز خور و فرصت طلب هستند که یکی به میخ میزنند و یکی به نعل.

در ضمن حالا چی شده اول صبحی ایه اینقدر عصبانی هستی؟

29 April, 2006 08:03  
Anonymous Anonymous

سلام

29 April, 2006 09:36  
Anonymous Anonymous

سلام رك گوي عزيز
مردم موضعشون روشنه
به قو لشاعر
به هر كي ميگي پاشو مي بيني پا نداره

29 April, 2006 12:57  
Anonymous Anonymous

دوست عزيز سهيل، اين رژيم اگر قابل تصحیح بود تاکنون ذره‌ای اصلاح شده بود در صورتيکه درست عکس اين جريان است و فساد و جنايات آن بر عليه ايران و ايرانی روز به روز بيشتر می‌شود و تاريخ ۲۷ ساله رژيم اسلامی مدرک مستدل آن است.

هاله عزيز، خود را دست کم نگير، هر کدام از ما يک عدد يک رقمی هستيم که با هم عدد بزرگی را می‌سازيم اگر غير از اين بود رژيم جانيان اسلامی با خرج ميليونها دلار وبلاگ‌های ما ارقام يک رقمی را فيلتر نمی‌کرد.

زيتون عزيز، قضيه از انگ زدن گذشته است. ما سالهاست که چوب اين گروه دلسوز و ترسو و بعضن حزب بادی و مامور دوجانبه را می‌خوريم. بهنودسانان تاکنون با دو رژيم با سلامتی و ميمنت کنار آمده، خر خود را رانده اند و اگر به همين ترتيب پيش برود ،مطمئنم با رژيم سوم هم مشکلی نخواهند داشت. مسئله پدر کشته‌گی و يا آشتی ملی اکنون مطرح نيست. هر کس که نمی‌تواند در جهت خلاصی از رژيم جانيان اسلامی قدم بردارد بايد سکوت کند و گرنه آب به آسياب این رجالان می‌ريزد.

29 April, 2006 13:00  
Anonymous Anonymous

رُک گو جان ، صد در صد باهات موافقم / بيش از هر چيز ما احتياج به يک رهبر عقيدتی داريم که در عرصه بين الملل توانائی آن را داشته باشه که به قول معروف
... گليم ايران را از آب بيرون بکشه
ولی هرکس يه طبلی دستش گرفته و داره سازه خودش
!!!را ميزنه و خره خودش را ميرونه

تا دلت هم بخواد که چقدر موج سوار در اين مقطع از زمان داريم

آن يکی با اصلاح طلب ... آن يکی با افکار و
هذيانهای معلق درهپروت ماركسيسم لنينيسم ... آن يکی
...با
تا اينه همين آش و همين کاسه است و بی گمان بايستی شاهد نابودی کامل ايران باشيم

29 April, 2006 14:13  
Anonymous Anonymous

از اکنون هرکس که به نحوی در جهت اهداف و یا دوام جمهوری اسلامی قدمی بر می دارد، مستقیم و یا غیر مستقیم، آگاهانه و یا ناآگاه، خواسته و یا نخواسته، به شوخی و یا جدی، به بهانه اسلام و یا حفظ آرامش، با پرچم اصلاحات و یا به سبک حزب توده، مزدور و یا ابله و یا هر بهانه دیگری، در جهت خلاف منافع ایران عمل کرده و در نتیجه خائن به مردم و کشور ایران است

29 April, 2006 23:34  
Anonymous Anonymous

هر گونه تامل و بازنگری به قصد اصلاحات خیانتی بزرگ به حساب میاد به اصلاحات خون خشکیده بر دستان ملایان پاک نمیشه

30 April, 2006 01:29  
Anonymous Anonymous

با عرض ادب و درود

رنج ما از عقده اوديپ است
(Oedipuskomplex)

30 April, 2006 04:42  
Anonymous Anonymous

با عرض ادب و درود

رنج ما از عقده اوديپ است
(Oedipuskomplex)

30 April, 2006 04:43  
Blogger آهو

I Agree with you 100%

01 May, 2006 12:03  
Anonymous Anonymous

سلام. خواهشمند است مهلت را یک هفته تمدید نمایید. ء

03 May, 2006 00:40  

Post a Comment

>>