Tuesday, March 22, 2005

نظرسنجی انتخابات رياست جمهوری




5

Blogger Narges

دوست عزیز ضمن تبریک سال نو، به نظرتان اصلا صورت سوال ما درست است؟ انتخابات ایران؟!!! ها ها ها کدوم انتخاب دوست من؟! گرچه من الان د رنظر سنجی شما انتخابم را می کنم...موفق باشید.نی لبک هستم از صعود برهنه

23 March, 2005 00:48  
Blogger آرمین گیله‌مرد

سلام ...
این رای ندیم بهتره یکجوری مانند بیخیالی و به من چه میماند و در اصل با تحریم که نافرمانی مدنی فرق دارد، اما خب دیگر ...

23 March, 2005 04:49  
Blogger آرمین گیله‌مرد

سلام و ممنون که توضیح دادی ... دیروز کمی طول کشید اما بعد دوزاریم افتاد ...

24 March, 2005 03:46  
Anonymous Anonymous

سلام و درود بی کران بر رک گوی عزیز
سال نو رو بهتون تبریک می گم
هیچ انتخاباتی از نظر ما وجود ندارد این یک انتصابات است ولی با نام انتخابات مردم
همگی این انتخابات را تحریم می کنم

http://www.tahrim84.org

در ضمن مجتبی سمیعی نژاد باید بدون هیچ قید و شرطی آزاد شود تا آزادی کامل وی سکوت نخواهیم کرد

تا درودی دیگر بدرود

25 March, 2005 01:03  
Anonymous Anonymous

با دوستان موافقم، صورت مسئله اشتباه است، چه انتخاباتی، انتصابات است، من هم مانند اکثريت مردم رأيمان را از قبل داده ايم.

11 May, 2005 13:23  

Post a Comment

>>