Thursday, July 13, 2006

نامه به اکبر گنجی

جناب اکبر گنجي،
با سلام، خوشحالم که حال مزاجيتان خوب است و می‌توانيد اينقدر حرف بزنيد. متاسفانه بنده زياد اهل حرف زدن نيستم و به همين خاطر مايلم در چند جمله کوتاه نظرم را با شما مطرح کنم و اميدوارم حاليتان کنم که منظورم چيست.

۱- بنده برای سختيهايی که شما تا کنون از دست رژيم خود پرورده‌تان کشيده‌ايد ارزش قائلم.
۲- بنده به هر کس اين حق را می‌دهم که خود را تغيير دهد.
۳- از روشنفکرانی که مانند سياست مداران سخن می‌گويند و همچنین از کسانی که ضد و نقیض می‌گویند متنفرم.
۴- "مصلحت اندیشی" از نظر من صرفن دروغ و ريای موقت و مردود است.
۵- همچنان که قبلن نوشته‌ام من به نماز گزاران اعتماد ندارم. شما بايد بسيار جان بکنيد و بدوید تا ما دوباره شما را در خود بپذيريم.
۶- شما اگر اين اشخاص را دمکرات و سمبل دمکراسی می‌دانيد، از همين اول عدم صلاحيت خود را اثبات کرده‌ايد.


بنا بر دلائل فوق پشتيبانی من از شما در حال حاضر موقت و مشروط است. موظب باشيد بقول آمريکائی‌ها (Credit) اعتبار خود را خراب نکنید.

برایتان سلامت و گامهای مستحکم در جهت خواسته‌های مردم آرزومندم.

با احترام رک‌گو

3

Anonymous Anonymous

حیف کردیت!
قربانت گردم این یارو هم مثل دیگر ملاهای با عبا و بی عبا، با کراوات و بی کراوات بجز اسلام عزیز چیز دیگری را نمی خواهد نجات دهد. پس لطفا جو زده نشوید.

14 July, 2006 06:35  
Anonymous Anonymous

الانه که سیل نفرین و ناله های طرفدارانش برسه هااا

14 July, 2006 23:37  
Blogger Winston

من احترامم رو واسه این ادم از دست دادم خیلی وقت پیش

25 July, 2006 01:22  

Post a Comment

>>