Saturday, December 15, 2007

رسيدن به پنجاه سالگی


جای همگی دوستان خالی رسيدن به پنجاه سالگی خيلی کيف دارد بخصوص که می‌دانی از اين به بعد سرازيری‌ست و احتياج به دنده سنگين نداری.
يکی ديگر از محاسن پنجاه سالگی اينست که بيمه درمانی به افراد پنجاه ساله هديه جالبی ميدهد به‌نام کلون‌اسکوپی، برای‌ توضيح بيشتر به لينک مربوطه مراجعه شود.
اين برنامه جالب کلون‌اسکوپی مراسم خاص خودش را دارد که با روزه شروع می‌شود يعنی از ۲۴ ساعت قبل از شرفيابی خدمت متخصص مربوطه بايستی برای نزديکی به خالق روده روزه بگيری و از خوردن هرگونه غذای سفت خودداری کنی و فقط اجازه خوردن مايعات شفاف از نوع آب و آب سيب رقيق و آب مرغ بسيار رقيق (کاملن شفاف) به قول معروف آجان ديده هستی و هشت ساعت قبل از دخول به محراب بايست هشت ليتر دوای مخصوصی را در عرض دوساعت نوش جان کنی که اين خود باعث شفافيت روح و پاکی جسم (معده‌ و روده‌ها) می‌شود قربتاالله.
خلاصه قصه کوتاه کنم که اين مراسم شريفه در روزه موعود با دخول به محراب آغاز و با چشمکی که آقای دکتر خوش تیپ ژاپنی به تو می‌زند که يعنی ترتییب‌ات رادادم و همه چيز در امن و امان است، پايان می‌يابد.
بهرحال التماس دعای تمام دوستان را اجابت می‌کنم و اميدوارم که دست همگی شما به اين مکان مقدس ملموس گردد. آمين يا رب‌العالمين.

Labels: