Sunday, April 30, 2006

سيما بينا، گوگوش موسيقی محلی

امروز يکشنبه ۳۰ آپريل در سانفرانسيسکو کنسرت سيما بينا اجرا می‌شود. جای تمام دوستان را خالی خواهم کرد. روز خوش.

Friday, April 28, 2006

بر سر دوراهی

با اوضاع قمر در عقربی که در حال پیش آمدن است، زمان آن رسیده که هرکس موقعیت و جبهه خود را تعیین کند.
رژیم جانیان اسلامی تاکنون ثابت کرده است که غیر قابل تصحیح است. اصلاح طلبان دولتی و غیر دولتی فرصت ها را به عمد یا به سهو تلف کردند. از بازرگان تا خاتمی هر یک به نحوی اغماض کرده و مردم ایران را دو دستی تقدیم جانیان سیاه پوش اسلامی کردند. خوشبختانه مردم ایران باهوش تر از آن بودند که دوباره گول این رفیقان نیمه راه را بخورند و با رفتن به پای صندوق‌های رای، معین را انتخاب کنند.
اکنون رژیم جانیان اسلامی چهره واقعی خود را که ۲۷ سال در پشت نقاب های مختلف پنهان کرده بود به همگان نشان میدهد و ماهیت ضد انسانی خود را آشکار کرده جای هیچگونه شکی باقی نمی گذارد.
در حال حاضر زمان بسیار حساس است هر حرکتی می تواند سرنوشت ساز باشد.

از اکنون هرکس که به نحوی در جهت اهداف و یا دوام جمهوری اسلامی قدمی بر می دارد، مستقیم و یا غیر مستقیم، آگاهانه و یا ناآگاه، خواسته و یا نخواسته، به شوخی و یا جدی، به بهانه اسلام و یا حفظ آرامش، با پرچم اصلاحات و یا به سبک حزب توده، مزدور و یا ابله و یا هر بهانه دیگری، در جهت خلاف منافع ایران عمل کرده و در نتیجه خائن به مردم و کشور ایران است.

وبلاگ نويسانی که با نام واقعی خود می‌نويسند و به هر دليلی نمی‌توانند مخالفت با رژيم را ابراز دارند، يا سکوت کنند و يا با نام مستعار بنويسند.

آقای سروش، آقای بهنود، آقای نبوی اگر خودتان را از مردم می‌‌دانيد و قلب‌تان برای ايران می‌تپد، حداقل سکوت کنيد و گرنه تاريخ شما را محکوم خواهد کرد.

Thursday, April 27, 2006

جالب‌ترين نظر سال

ما کرديم و شد
من تاکنون نظرات جالبی در مورد يادداشت‌هايم از خوانندگان دريافت کرده‌ام اما جالبترين آنها نظری است که دوستی بی‌نام در مورد يادداشت قبل نوشته است. او می‌نويسد:

"من کاری به سياست ندارم اما يه چيزی بهت بگم کسائی که به بزرگان (اگر چه هم در نظر ما بد) توهين کنن جوون مرگ ميشن از روی دوستی بهت گفتم چون نمونه‌شو ديدم"

ممنون دوست عزيز، اما ديگه از ما گذشته. به يارو گفتن آدم مادر زنش رو نمی‌تونه ‌بکنه، يارو گفت ما کرديم و شد.

Tuesday, April 25, 2006

نمازگزاران خائن


آهای نمازگزاران، ما به شما اعتماد نداریم. از روز اول انقلاب تا امروز، نمازگزاران به مردم ايران خيانت کرده‌اند. از خمينی بگير تا بازرگان و بنی‌صدر و مسعود رجوی و کيانوری و خاتمی و ...... تا جوجه‌هائی مانند حسين درخشان و الپر و .........

آهای نمازگزاران، ما به شما اعتماد نداریم. شما بايد بسيار جان بکنيد و بدوید تا ما دوباره شما را در خود بپذيريم.

Thursday, April 13, 2006

بوی جنگ ۳

افکار عمومی آمريکا برای جنگ با ايران آماده می‌شود. گزارش جديد سی‌ان‌ان را ببينيد.

بوی جنگ ۳

بوی جنگ ۲

بوی جنگ ۲
در اين شکی نيست که رژيم جمهوری اسلامی با ايجاد عمدی تنش‌های بين‌المللی هدف‌های خاصی را دنبال می‌کند اما اين مسئله به‌هيچ وجه حقانيت دولت نو محافظه کار آمريکا را اثبات نمی‌کند. دولت آمريکا بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ تاکنون به وضوح نشان داده‌است که برای رسيدن به اهداف خود از هيچگونه عملی خودداری نکرده و گزينه جنگ را هميشه بر صدر جدول امکانات خود حفظ می‌کند. جرج بوش رئيس جمهور آمريکا تا زمانی که به موفقيت در جنگ عراق اطمينان داشت خود را رئيس جمهور جنگی می‌ناميد. این واقعیت که در حال حاضر مردم آمريکا به علت عدم موفقيت در عراق از جنگ خسته شده‌اند، باعث نمی‌شود که دولت و رئيس جمهور نامحبوب از ایجاد اخبار ترسناک و تحريک احساسات وطن‌پرستانه مردم آمريکا اجتناب کنند و به جنگی جديد وارد نشوند.

George W. Bush, FEBRUARY 7, 2004, BROADCAST ON NBC
I'm a war president. I make decisions here in the Oval Office in foreign-policy matters with war on my mind. Again, I wish it wasn't true, but it is true. And the American people need to know they got a president who sees the world the way it is. And I see dangers that exist, and it's important for us to deal with them.

Wednesday, April 12, 2006

بوی جنگ

تمام کسانی که دستيابی ايران به تکنولوژی غنی سازی اورانيوم را به يکديگر تبريک می‌گويند اين گزارش امروز سی‌ان‌ان‌ را تماشا کنند.
رسانه‌های آمريکا افکار عمومی را آماده جنگ می‌کنند.

بوی جنگ

Tuesday, April 11, 2006

فوری – مهم!

کسی را در بيمارستان نمازی شيراز می‌شناسيد که قدرت داشته باشد و بتواند دستور جراحی کردن بدهد؟ راستش پدری شاهد جان دادن پسر 4 ساله‌اش است، چون هنوز نتوانسته پول 50 ميليونی دکتر را برای پيوند کبد جور کند. می‌گويد تا الان حدود 30 ميليون جمع کرده و کمی وقت می‌خواهد بقيه را جور کند اما موضوع اين‌جاست که جان پسرش در خطر است و بايد در اولين فرصت ممکن، جراحی شود. او می‌خواهد دکتر را مجاب کند بعد از جراحی پول بگيرد –که تا الان نتوانسته. کم‌تر از يک سال پيش دختر 9 ساله‌اش به خاطر همين بيماری –که مادرزادی است- و گير افتادن او در همين پروسه، جانش را از دست داده.
اگر می‌توانيد کمک کنيد –منظورم کمک مالی نيست، کمک اعتباری است که بتوان اين پسربچه را به اتاق عمل فرستاد- ای‌ميل بزنيد که مرتبطتان کنم با اين خانواده. ممنون.
parastoo [at] gmail [dot] com


اگر قادر به کمک هستید لطفن به وبلاگ زن نوشت مراجعه کنيد.

Friday, April 07, 2006

يادداشت صوتی


this is an audio post - click to play



Audioblog يا بلاگ صوتی امکان جديدی‌‌ست که blogspot.com به رایگان در اختيار اعضايش قرار داده است.
استفاده از بلاگ صوتی بسيار آسان است. برای ثبت نام کافيست يک عدد ده رقمی به عنوان شماره تلفن اصلی (Primary Phone Number) و يک عدد چهار رقمی به عنوان کد انتخاب کنيد. اين عدد ده رقمی لازم نيست حتمن شماره تلفن باشد و شما می‌توانيد عملن هر عددی را به دلخواه انتخاب کنيد که اين در واقع نام کاربری شما خواهد بود. برای فرستادن پيام صوتی از شماره تلفن (0205-856-415) استفاده می‌کنيد که شماره تلفنی در داخل آمريکاست و طبيعتن از تمام دنيا قابل دسترسی‌ست.
اين امکان جديد، به‌خصوص برای کسانی که مايلند نظرات و ديده‌های خود را سريعن در اختيار ديگران قرار دهند، وسيله‌ای بسيار مفيد‌ست.
http://www.audioblogger.com

Thursday, April 06, 2006

تهران پايتخت رژيم عدالت اسلامی

تهران پايتخت رژيم عدالت اسلامی
تهران -منقطه فرحزاد

Tuesday, April 04, 2006

اهمیت ثانیه‌ها در مملکت امام زمان


احمدی‌نژاد رييس جمهور :
ثانيه ها در پيشرفت دانش و فناوري موثر هستند.






پیرمرد: برادر این حکم حقوق بازنشستگی ما کارش تمومه, فقط امضای شما رو لازم داره, اگه لطف کنین.
رئیس کارپردازی: امروز وقت ندارم، برو فردا بیا.
پیرمرد: آخه برادر, ما شش ماهه داریم دنبال این حکم میدویم. قربون دستت کار مارو راه بنداز تا ما بتونیم این چندر غاز رو بگیریم.
رئیس کارپردازی: گفتم امروز نمی‌شه برو فردا بیا.
پیرمرد: آخه برادر مگه آقای رئیس جمهور نگفته "ثانيه ها در پيشرفت دانش و فناوري موثر هستند"؟
رئیس کارپردازی (برافروخته): آقای رئیس جمهور به ........ استغفرالله. اصلن میدونی چیه؟ کار تو اشکال داره. برو بده همون آقای رئیس جمهور امضاش کنه.

Monday, April 03, 2006

احمق ترین آمریکائی سال


هر سال در روز اول آپریل، از طریق یک همه پرسی، مردم آمریکا احمق ترین آمریکائی های سال گذشته را انتخاب می کنند. امسال مایکل جکسون برای چهاریم بار با ۶۹٪ آرا در مقام اول این لیست قرار دارد. مقام دوم را دیک چینی معاون رئیس جمهور و پاریس هیلتون مشهورترین آدم بی‌هنر دنیا با ۵۹٪ آرا مشترکن به خود اختصاص داده اند. جرج بوش رئیس جمهور آمریکا با ۵۷٪ کل آرا در مقام سوم قرار گرفته‌است. تام کروز بازيگر و تهيه کننده فيلم‌های بالاتر از خطر و يکی از بانفوذ‌ ترين شخصيت‌های هاليوود مقام چهارم را احراز کرده است. جالب است بدانید که کیت موس مانکن مشهور در مکان دهم این لیست است در صورتی که کیت موس انگلیسی است اما چون انگلیسی صحبت می کند و مشهور است، آمریکائی ها او را از خودشان می دانند.

سيزده‌ بدر ۲۰۰۶ شمال کاليفرنيا

سيزده بدر امسال هم به خوبی و خوشی انجام شد. برای منطقه ما پيش‌بينی باران شده بود ولی خوشبختانه تا لحظه آخر باران نيامد و طبيعت به ايرانی‌ها رحم کرد.

اسلايد شو عکس‌های سيزده بدر